מידע ליצירת קשר
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין חייב לכלול את כל הפרטים ליצירת קשר. זה כולל את שם
עורך הדין, התואר שלו, כתובת הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון. מומלץ גם להוסיף כתובת
של המשרד אם יש אחד ואת הקישור לכתובת אתר האינטרנט של עורך הדין. אם יש לכם
פרופילי מדיה חברתית כגון לינקדאין- אפשר להכניס גם אותם. כל זה כדי להקל על הלקוחות
להגיע אליכם בדרך שהכי נוחה להם.
תחומי עיסוק
חשוב מאוד לכלול בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין את כל תחומי העיסוק של איש
המקצוע. לדוגמה, אם אתם עורכי דין שמתמחים בגירושין או בנדל"ן- חשוב לציין זאת
בכרטיס. דבר זה יעזור ללקוחות פוטנציאליים לדעת איזה סוג של שירותים משפטיים אתם
מציעים והאם הם יוכלו להיעזר בכם בצרכים המשפטיים שלהם.
תמונה מקצועית
תמונה מקצועית של עורך הדין היא הכרחית בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי. דבר זה יכול לעזור
ליצור רושם ראשוני טוב וגם להפוך את הכרטיס למושך יותר ויזואלית. לא רק זה, כשיש שם
מאחורי פרצוף קל יותר להתחבר אל איש המקצוע ולרצות לעבוד איתו.
קריאה לפעולה
בכל פרסומת לעסק שלכם מומלץ לצרף קריאה לפעולה, וגם כרטיס ביקור דיגיטלי בהחלט
יכול לשמש כפרסומת. קריאה לפעולה היא בעצם הצהרה שמעודדת את הנמען לבצע פעולה
ספציפית. זה יכול להיות ניסוח פשוט כמו "צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ". מומלץ מאוד
לעשות זאת מאחר וזה מייצר אפקט פסיכולוגי אצל הלקוח.
המלצות
הוספת המלצות מלקוחות שהיו מרוצים מהשירותים שלכם כעורכי דין יכול לעזור לבנות אמון
עם לקוחות חדשים. מדובר בכלי שיווקי משמעותי ביותר שיכול לייחד אתכם מעורכי דין
אחרים בתחום. הוסיפו המלצות תמציתיות מאנשים אמיתיים בתחתית הכרטיס.
לסיכום
כרטיס הביקור הדיגיטלי של עורך דין צריך לכלול כמה דברים חשובים כמו פרטי התקשרות,
תחומי עיסוק ועוד. כרטיס זה הוא דרך משמעותית להתבלט מעל פני המתחרים ולייצר רושם
ראשוני חיובי. מחפשים איפה ניתן לעצב כרטיס דיגיטלי? קרדיפיי הם המקום בשבילכם.
קרדיפיי מתמחים בייצור כרטיסי ביקור דיגיטלים שמותאמים באופן אישי לעסק ולתחום
העיסוק. קרדיפיי יוכלו לעצב את את הכרטיס המושלם עבורכם כך שתוכלו להפיץ אותו
ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם בצורה משמעותית.